Kammarmusikförbundets senaste årsmöte arrangerades traditionsenligt i samband med Ung & Lovande i Västerås Konserthus. Även årsmötet 2024 kommer att hållas i Västerås, söndagen 24 mars kl.13.30, denna gång i samband med att den regionala arrangörsträffen äger rum i konserthuset helgen 23-24 mars.

Den regionala träffen vänder sig till musikarrangörer i alla genrer och bjuder på konferensprogram, konserter, mat, fika, underhållning och logi. Medlemsföreningar som vill delta på kammarmusikförbundets årsmöte på söndagen 24 mars har med andra ord möjlighet att redan vara på plats och komma uppvärmd med nätverkande och musik.

OBS! Sista anmälningsdag till arrangörsträffen: 8 februari. Mer information om program, samt anmälan till arrangörsträffen.

Underlag och anmälan till årsmötet hittar du under medlemsfliken på sidan Årsmöte 2024. Sista anmälningsdag till årsmötet är 8 mars.

Omslagsbilden: Västerås Konserthus. Foto: Lasse Fredriksson