Den stadgeenliga kallelsen har gått ut till våra medlemmar. Kammarmusikförbundets årsmöte 2022 äger rum i Göteborg, på Högskolan för Scen och Musik, även kallat Artisten. Förutom årsmötet kommer det även bli en seminariedel och konsert under dagen. Sista anmälningsdag är 11 april.

Självklart vill vi från förbundets sida att så många medlemmar som möjligt deltar på mötet. Resersättning kommer att utgå till en person per förening, som har resekostnader som överstiger 750 kr.

Den som inte har möjlighet resa till Göteborg kan delta på årsmötet digitalt. Men för att vara säker på att göra din förenings röst hörd bör du vara närvarande på plats.

Lördagen den 23 april kl.10.00 – 14.00 är den tid ni ska skriva in i kalendern om ni vill delta.

Sista anmälningsdag 11 april.

Anmäl dig och läs mer om hållpunkter för dagen samt vad som ingår i seminariedelen och konsertprogrammet.

Vid eventuella förändringar av kontaktperson, adress, e-post eller annat i er förening, ber vi er meddela vårt kansli detta: kansli@kammarmusikforbundet.se

Om du som medlem har något ärende att ta upp på årsmötet bör det vara kansliet tillhanda senast 1 mars.

Bilden ovan: Entrén till Artisten, i Göteborg. Foto: Gunnar Jonsson