Kammarmusikförbundet bjuder in sina medlemmar till nya digitala träffar. Inbjudan gäller sammanlagt fyra träffar uppdelat på två dagar och fyra delar av landet. Vid mötena deltar ordförande Kajsa Wejryd och även andra ledamöter från styrelsen.

På senaste träffen, 10 juni, deltog tiotalet kammarmusikföreningar runt om i landet. Under mötet gick vi bland annat igenom Kammarmusikförbundets verksamhetsplan punkt för punkt, med avbrott för kommentarer och frågor.

På träffarna i september kommer vi bland annat diskutera redan inkomna förslag på ämnen så som återstart, medlemsvård och framtiden. Andra förslag på ämnen att ta upp går att skicka in samband med anmälan (länk till anmälan längst ned).

Inbjudan om träffarna har även gått ut via mejl till Kammarmusikförbundets medlemmar.

Digitala träffar i via Zoom i september.

4 september kl. 9:00 Norrland, Åland och Stockholm.
4 september kl. 10:30 Halland, Blekinge, Skåne och Kronoberg.
(OBS! Dessa träffar har redan genomförts)

18 september 9:00: Närke, Värmland, Uppland, Gotland, Västmanland, Dalarna och Stockholm.
18 september 10:30: Västra Götaland, Östergötland, Södermanland och Kalmar län.

Sista anmälningsdag 16 september.

Till anmälan: https://forms.gle/kMPRUJ9rJUQEBzHh8

Bilden ovan är från det Kammarmusikförbundets digitala årsmöte i år.