Kammarmusikförbundet bjuder in alla medlemmar till regionala digitala träffar den 6 mars och 13 mars. Länk till anmälan hittas längst ned i denna nyhet. Sista anmälningsdag 26 februari respektive 5 mars.

I intervjuundersökningen med medlemsföreningarna, som Kammarmusikförbundet genomförde i höstas, fanns ett återkommande önskemål om att träffas, gärna regionalt. Ett bra förslag tyckte styrelsen, som därför bjuder in till träffar indelat enligt följande:

Lö 6 mars kl 10:00-11:00
Stockholm, Södermanland, Uppland, Gotland och Östergötland

Lö 6 mars kl 11:30-12:30
Småland, Öland, Blekinge, Skåne

Lö 13 mars kl 10:00-11:00
Västra Götaland, Halland och Värmland

Lö 13 mars  kl 11:30-12:30
Dalarna, Närke, Västmanland, Gävleborg, Västernorrland, Jämtland, Västerbotten, Åland.

Förbundets ordförande Kajsa Wejryd leder mötena. Ledamöter från förbundsstyrelsen kommer även att delta. Ämnet för träffarna är hur Coronapandemin påverkat föreningarnas arbete och hur det planeras för en återgång till ett mer normalt kammarmusikliv. I samband med anmälan kan du även ange önskemål om andra ämnen som du tycker vi bör ta upp på träffen.

Varje förening får delta med 1-2 personer. Om ni är två från samma förening, som vill delta, anmäler ni er separat. Välj gärna träff med er egen region, men det går också att välja en annan.

ANMÄLAN TILL 6 MARS ÄR STÄNGD. (sista anmälningsdag var den 26 februari, men om du kontaktar kansliet finns det fortfarande chans att vara med)

LÄNK TILL ANMÄLAN 13 MARS. (sista anmälningsdag 5 mars)

Bilden ovan är från det digitala årsmötet 2020.