Duo West / Rydvall

Var
Nybrokyrkan, Falun
Medlem 120kr

Med utgångspunkt i J.S. Bachs musik för solocello och soloflöjt vävs barockmusik samman med musik ur svenska spelmansböcker från någorlunda samma tid, tillsammans med nyskriven musik sprungen ur dessa båda musikaliska traditioner.

Kristine West – flöjter
Erik Rydvall – nyckelharpa

Medlemmarna i Duo West/Rydvall har var för sig en tydlig musikalisk röst och förankring inom både folkmusiken och barockmusiken.

Välkommen till en fantastisk kväll med Kristine och Erik som vi gör i samarbete med Falu Folk!

Foto: Elias Gammelgård

Biljetter
Enklast och billigast:
Köp ett rabattkort med 5 inträdesbiljetter för 600kr (ord. pris 850kr), då ingår medlemsavgiften för en person.
Motsvarande för pensionär kostar 500kr (ord.pris 600kr)
Kortet passar även som present till en jubilar eller som julklapp- swisha och hör av dig så skickar vi kortet!

Kortet räcker hela säsongen men biljetterna är INTE personliga – du kan bjuda en vän några gånger – eller alla vänner på en gång! Biljetterna är även giltiga hela nästa spelsäsong om du skulle råka ha någon kvar.

Alternativt:
Lös medlemskort för 100kr (familj 150kr) säsongens entréer blir då till medlemspris 120kr.

Det går bra att betala på plats med Swish till 123 627 50 28 eller kontant.
Du kan även Swisha i förväg – ange då namn och kontaktuppgift.