Regional arrangörsträff Malmö 15 – 16 februari

Det blir kunskapsutbyte, samtal, konsert och mat.

Plats:
Vi kommer att vara på Palladium i Malmö, Södergatan 16.

Logi:
Ni som har angett att ni vill ha hotell kommer att bo på Clarion Collection Hotel Temperance, Engelbrektsgatan 16. www.nordicchoicehotels.se/hotell/sverige/malmo/clarion-collection-hotel-temperance

Mat: Lunch och fika kommer att serveras på Palladium, middagsbuffé på lördagen kommer att vara på Clarion Collection Hotel Temperance.

Ladda ner programmet!

Arrangörsträffen i Malmö arrangeras av:
Kammarmusikförbundet, Svensk Jazz, RFoD, Kontaktnätet, RANK och Kulturens.
Med stöd av Musik i Syd, Musik Hallandia, Region Blekinge, Kalmar läns musikstiftelse, Region Skåne.

Regional Arrangörsträff Trollhättan 21 – 22 mars

Vi lägger fokus på kunskapsutbyte och samarbete. Vad är det senaste inom marknadsföring? Hur behåller vi vår publik och – hittar nya? Och hur kan vi få kontakt med varandra snabbt och smidigt när vi är på jakt efter gemensamma bokningar? En helg med plats för viktiga samtal – både inom mötesagendan och i pauserna – och det finns också plats för musik och mat!

Läs även kansliets Vanessa Labañinos svar på frågor om arrangörsträffarna

Träffarna arrangeras av RfoD, Svensk Jazz, Kammarmusikförbundet, Kontaktnätet och RANK, fem riksförbund inom Mais och studieförbundet Kulturens. I varje region har vi lokala samarbetspartners så som till exempel, Musik i Syd, Musik i Halland, Region Blekinge, Kultur Gävleborg, Kultur i Väst, Knutpunkt Nefertiti och många fler. Varje riksförbund är ansvarig för en träff. RFoD håller i träffen i Bollnäs, Svensk Jazz i träffen i Trollhättan och Kammarmusikförbundet i Malmö, men på alla träffen finns representanter från varje riksförbund.